Cum să atragi clienții în barul tău

Putem considera că un bar are succes atunci când clienții vorbesc despre acesta fie în mediul offline, fie în cel online. De asemenea, acesta este unul de succes nu doar atunci când atrage   clienții, ci și când îi determină să-l frecventeze constant.

Însă factorul real care determină triumful unui bar și continuitatea sa, este gestionarea eficientă a resurselor sale, acoperind costurile și generând beneficii, datorită unui flux continuu de clienți.

Pentru aceasta, trebuie să funcționeze două aspecte: pe de o parte, clienții, iar pe de altă parte, creșterea notei de consum mediu.

Există trei cerințe minime pe care acest tip de afacere trebuie să le îndeplinească: să ofere produse sau servicii de calitate, servicii excelente pentru clienți și un mediu plăcut în care vizitatorul să se simtă confortabil.

Doar dacă ai o bază bună, poți începe să construiești o strategie eficientă bazată pe idei inovatoare pentru promovarea barului tău:

Vizibilitate

Punctul de plecare este să te faci cunoscut. Pentru un bar, locația este foarte importantă, însă nu trebuie să fie un factor decisiv.

Evident, o locație în care se servesc băuturi într-o zonă aglomerată este mult mai probabil să atragă clienți decât alta care se află într-o zonă retrasă. Cu toate acestea, nu trebuie să fie o barieră, întrucât o locație atipică poate fi un factor de diferențiere care ține de exclusivitate sau „secretul” spațiilor.

Există multe tehnici de publicitate a unui pub, cafenea, club …

Evenimente

Un concert, un spectacol, invitația unei persoane celebre, petreceri tematice …

Aceste acțiuni sunt eficiente, deoarece bine organizate generează mult zgomot. Totuși, scopul nu este de a face zgomot într-o zi, ci de a cunoaște localul și de a reveni. O altă problemă cu acest tip de acțiune este costul, dar nu îți face griji dacă acest lucru nu este la îndemâna ta. Există și alte tehnici care sunt mai ieftine și, prin urmare, nu mai puțin eficiente.

Marketing de proximitate

În baruri și în sectorul de catering, marketingul de proximitate joacă un rol important: fluturașii clasici distribuiți pe străzi, coduri QR, Wi-Fi, noi tehnologii, cum ar fi NFC-urile, și desigur geolocalizarea…

Nu uita rolul principal al mobilului de azi ca punct de contact direct și imediat cu clienții. De asemenea, ai grijă de prezența ta în directoare și pagini web de referință.

Creează alianțe cu alte magazine sau companii din zonă. Dacă ai un cocktail bar, te poți asocia cu un restaurant din apropiere, astfel încât să vină la localul tău după prânz sau cină, printr-un anumit tip de avantaj sau promoție.

Există campanii care activează comerțul local, cum ar fi organizarea de rute gastronomice, degustări de vin etc.

Afluență

Sindromul localului gol este o problemă cu care se confruntă multe baruri. Oamenii funcționează prin imitație și de obicei intră în locaruri unde există deja oameni, ca și cum ar fi un fel de recomandare indirectă.

Promoții

Fă o selecție a celei mai active ținte, cea care va răspunde cel mai bine la acțiunile tale. Fă promoții sau invitații atractive pentru a schimba situația.

Poți face promoții, cum ar fi oferte 2×1, happy hour sau poți oferi servicii speciale, cum ar fi Wi-Fi, ecrane mari sau difuzarea de evenimente sportive sau canale exclusive.

Aici serviciul pentru clienți joacă un rol esențial.

Dă dovadă de o dispoziție bună și încearcă să satisfaci nevoile clientului. Asigură-te că cel care intră în barul tău se simte confortabil și că înțelege că faci tot posibilul să se simtă așa.

De asemenea, pe lângă toate acestea, pentru a atrage clienții în barul tău poți achiziționa niște jocuri video pe care să le pui la dispoziția celor pasionați de jocuri și simulatoare video.

Pentru a intra în posesia lor cât mai curând, îți dau un pont. Waterboyz dispune de ultimele tendințe în materie de jocuri și simulatoare de acest tip.

Intră în legătură cu repezentanții acestei companii, verifică catalogul cu jocuri create de Magic Play de care dispune și alege-ți de acolo ce jocuri preferi.

Poți opta între Drifty Chase, Car Mechanic Flipper, Timber Man, printre altele. Dă-le clienților tăi șansa să se distreze jucând diverse jocuri în timp ce servesc o băutură delicioasă în barul tău, ajutându-te să-ți dezvolți afacerea.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.